Bejelentések, kérelmek (pl. vízminőség, szippantás)
CallCenter: (06-80/ 205-157)
Hivatalos hibabejelentés itt:
https://trvzrt.hu/ugyfelszolgalat/hibabejelento/
Itt pedig véleményt mondhat a TRV Zrt. szolgáltatásairól:
https://trvzrt.hu/ugyfel.../vevoi-elegedettseg-mero-kerdoiv/
Személyes ügyintézés – tulajdonosváltozás bejelentése szerződés újrakötése: 5400 Mezőtúr, Földvári út 6. (volt Téglagyári irodaház)
Központi ügyfélszolgálat5000 Szolnok, Táncsics út 10. Tel.: +36 (80) 205-157 |
Az ikonok közül válassza ki a kívánt kategóriát és kattintás után megjelenik a térképen a pontos helye az adott szolgáltatásnak. A térképen megjelenő ikonra kattintva megtalálja a szolgáltatás részletes információit.
Amennyiben felkeltettük érdeklődését és további részletes információra van szüksége valamelyik szolgáltatásukkal kapcsolatban, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi üzenetküldő segítségével és munkatársunk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.